PLAVÁNÍ = 250-300 m
Start je na "pláží" u hospody, plave se naproti ke skalám, u nich za bojkou otočka na pravou ruku a zpět. Délka tratě bude upravena podle teploty vody ve dne startu závodu, max však 300 metrů. V bezprostřední blízkosti závodníků bude motorový člun nebo šlapadlo pro případ, že by někomu byla zima. Na břehu pak zajištěn lékař.

CYKLISTIKA = 18 km

Helma povinnou výbavou!
Celková mapa cyklistické trasyzde:

Od depa u hospody triatleti vyjedou po asfaltce malý kopeček a po 200 metrech odbočí doleva do chatové osady. Tu projedou, kolem skal a za nimi asi po 50 metrech doleva po modré směr Malešov. Nejprve je to zhruba 700 metrů do kopce, pak se jede po rovině=hřebínku a posledních 300 metrů do Malešova se klesá. V Malešově jsou to 3 km od depa závodu.V Malešově se najíždí na asfaltku od Kutné Hory, závodnící zatočí doprava a pokračují dále po modré značce KČT (ta je dovede až na poslední baštu Jana Roháče z Dubé - Sion). Závodníci projedou kolem malešovské návsi - tady bude malá občerstvovačka a po vedlejší silnici nahoru přes přejezd do Maxovny, asfaltka je dlouhá asi 2 km. Z Maxovny po poli a po značené trase vyjetou cestou k zřícenině hradu Sion, cca 7.km . U Sionu závodníci projedou dřevěnou branou, zříceninu budou míjet po pravé ruce. Po 50 metrech zabočí doprava a sklesají k potoku. Proti jeho proudku se dostanou k lávce a po ní kolem stavení s koňmi až ke chlístovickému kostelu. Triatleti pojedou rovně a po 100 metrech se dají doprava a po šotolině až k další lávce nebo brodu. Zde se napojí na červenou značku (ta dovede závodníky až téměř do cíle) a podél potoka až k železnému mostku (nikoliv dřevěném) doleva a menším kopečkem do Polánky. Závodníci se stále drží červené značky, po asfaltce doleva, ale hnedka za cca 100 metrů doprava přes pole, přes potok a největším stoupáním na trati k zámku v Roztěži, cca 12-tý km. U něj doprava a následuje krásný 2km sjezd, kterým se dostanete na asfaltku, dáte se doprava a jste za chvilku v Malešově. Na křižovatce doleva, opět kolem návsi a stejné 3 kilometry do cíle.
Po celé délce cyklistické části budeme mít regulovčíky a zpřátelence Clubu deportiva, kteří budou dávat pozor na klidný a férový průběh závodu. Celá trasa vede příjemným terénem, velkýmí lesními a polními cestami. Asfalt jen na úsecích od hospody ke skalám, z Malešova do Maxovny, stometrový přejezd v Polánce a cca 1 km mezi Rotěží a Malešovem, zhruba tedy 3 km. Úsek za Sionem doprava slabším povahím doporučujeme sejít, ale sjezd pro zkušené nebude problem. Sjezd v lese za Polánkou rovněž doporučujeme sjíždět se zvýšenou opatrností, potok se dá v pohodě přebrodit na kole, pak si raději přehoďte na "kašpárka", čeká vás jediný trošku strmější kopec, za ním ale supersjezd na silnici do Malešova.

BĚH = 4,5 km

Trať zhruba z jedné třetiny kopíruje trať Dačického 12. Závodníci nechají kola v depu před hospodou a běžecká část kopíruje prvními 100 metry tu cyklistickou. Triatleti u parkoviště ale nezabočuji doleva, ale běží rovně. Tady se napojí na modrou značku KČT
(https://www.mapy.cz/#mm=TTtTcP@sa=s@st=s@ssq=Bylany@sss=1@ssp=124640364_127872716_145939564_145813196@x=134955648@y=135397120@z=13)
a po ní doběhnou k vidličce stejně jako na Dačického 12. Dají se doprava a přes přírodní tunýlek až ke kostelu svaté Trojice. Od kostela nahoru, dále po legendární "panelce" až na začátek obce Bylany. Tady se dají závodníci doleva a po polňačce zhruba kilometr k depu u hospody. Trať je označena oranžovým reflexním sprejem.

Nebo právě opačně - závisí na pořadateli, pro jaký okruh se dle nálady v den značení/závodu rozhodne.

Občerstvení bude k dispozici v depu u startu/cíle.